Leadgeneratie

Salesteams zijn altijd op zoek naar nieuwe effectieve manieren om meer klanten te werven. Online marketing, telemarketing, offline adverteren of simpelweg door de juiste persoon een visitekaartje te geven: B2B leadgeneratie kan op veel verschillende manieren.

Kwalitatieve leads genereren

Online marketing bureau’s en callcenters kiezen veelal voor een duidelijke strategie. Bijvoorbeeld outbound of inbound leadgeneratie technieken. Maar wat is de beste keuze voor jouw business? En is een combinatie ook mogelijk?

Nieuwe klanten werven kan op verschillende manieren. Omdat Leadsupply zowel inbound, outbound en online acquisitie aanbiedt, kunnen wij objectief adviseren wat de beste keuze is voor jouw specifieke situatie. 

WAT IS LEADGENERATIE?

Leadgeneratie omvat alle activiteiten van een bedrijf om in contact te komen met potentiële klanten – oftewel: prospects. Met het doel deze te converteren tot leads.

Een website met een omschrijving van de diensten en een contactformulier kan bijvoorbeeld al genoeg zijn om leads te genereren. Het hebben van goede landingspagina’s is hierbij essentieel. 

Toch kiezen veel bedrijven voor een actievere houding bij het werven van nieuwe klanten.

Er zijn veel verschillende manieren om leads te genereren. Denk aan online, offline, inbound, outbound, via video etc.

Omdat wij zowel online als offline leads genereren, geven we ook objectief advies over de beste vorm van leadgeneratie voor jouw bedrijf, product of dienst.

Waarom Leadsupply?

Voor welke vorm je ook kiest, met hun betrokkenheid en persoonlijke aanpak zijn onze online marketing specialisten en sales agents een verlengstuk van jouw organisatie. Nieuw contact leggen was nog nooit zo effectief!

Ruim 13 jaar ervaring in B2B leadgeneratie

Van het eerste contact tot een afspraak in je agenda

Kwaliteit gaat bij ons boven kwantiteit

We bouwen aan duurzame relaties

Zij kozen voor Leadsupply

“Leadsupply is nu 2 jaar naar volle tevredenheid onze partner op het gebied van leadgeneratie. Doordat zij op een zeer professionele manier in de huid van Hobij kruipen, weten zij ons verhaal op een erg aangename wijze te presenteren.”

Paul van Dieperbeek

Manager sales & marketing, Hobij

“Leadsupply staat garant voor goed gekwalificeerde, hoogwaardige salesleads met een hoog rendement.”

Rein van den Bogaert

Directeur, Werkkosten.nl

“Soepele samenwerking, korte lijntjes – ook met de agents, LeadSupply denkt erg goed met je mee hoe de campagne het beste ingericht kan worden om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen. Zeer tevreden.”

Pascalle Versleeuwen

Marketingmanager Benelux, F-Secure

Leadgeneratie uitbesteden?

Ben je op zoek naar kwalitatieve B2B leads, maar weet je nog niet of outbound acquisitie, online leadgeneratie of een combinatie van beiden voor jouw business geschikt is? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Samen bespreken we de mogelijkheden.



Leadsupply

Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch

T. 073 689 1000
E. info@leadsupply.nl

Volg ons

Kennis van Leadgeneratie

Wij hebben ruim dertien jaar ervaring in het genereren van B2B leads en delen onze informatie graag. Lees hier onze laatste blogs over telemarketing, inbound marketing en leadgeneratie in het algemeen.

Wat is inbound marketing?

Wat is inbound marketing?

Wat is inbound marketing?Inbound marketing is een duurzame vorm van online marketing, waarbij de klant centraal staat. Door hulp te bieden bij de problemen en uitdagingen van je doelgroep en je als bedrijf transparant op te stellen, laat je een potentiële klant zelf...

Lees meer
14 voordelen van inbound marketing

14 voordelen van inbound marketing

14 voordelen van inbound marketingMarketeers zijn constant op zoek naar nieuwe creatieve manieren om hun doelgroep te bereiken. Wat nog mooier zou zijn: de doelgroep naar jou toe laten komen in plaats van andersom. Inbound marketing is een strategie die dit mogelijk...

Lees meer