HUBSPOT CRM IMPLEMENTATIE 

Klanten zijn de kern van iedere business. Je wilt dat het contact met klanten optimaal verloopt en dat je CRM systeem dit makkelijker maakt.

Je regelt met het Hubspot CRM systeem alles op één plek. Dit betekent dat alle data is gekoppeld zodat je nooit meer klanten uit het oog verliest. Wij ondersteunen je bij de implementatie zodat jouw team super efficiënt gaat werken!

WAT IS HUBSPOT CRM?

Alle data op één plek

Wanneer je groeit als bedrijf wordt het belangrijker klantcontact centraal te managen. Want als klanten contact zoeken met jouw bedrijf, komen ze nooit op één plek terecht. Ze komen bijvoorbeeld uit bij een sales verantwoordelijke, bij de accountant via een factuur, of bij een support medewerker. Hoe zorg je dat je niets ontgaat?

Meer doen in minder tijd

Het implementeren van het Hubspot CRM systeem betekent dat je altijd direct weet wie je klanten zijn, wanneer er contact is geweest en wat er is gecommuniceerd. Je team werkt efficiënter door het automatiseren van taken. Dit bespaart tijd zodat je je kunt focussen op je belangrijkste taken.

Werk efficiënt samen

Het Hubspot CRM systeem koppelt alle marketing, sales en support activiteiten met elkaar. Zo werken alle teams beter samen en krijg je inzicht in het gehele klantproces.

Aan de slag met Hubspot CRM?

Wat zijn de mogelijkheden?

HubSpot Sales Inbox

Contacten makkelijk managen

Hubspot CRM organiseert jouw data op contact- en bedrijfsniveau. Hierdoor zie je in een paar klikken alle contactinformatie, met wie er contact is geweest, wat er is gecommuniceerd, gespreksnotities, e-mailverkeer en aangemaakte taken. Niets raakt verloren.

 

 

 

Automatische e-mails versturen

Verstuur e-mails naar prospects precies wanneer zij dit nodig hebben. Sterker nog, laat het CRM de e-mails automatisch versturen na aanleiding van een actie. Bijvoorbeeld na het inplannen van een meeting in je agenda.

Automatische e-mails versturen

 

 

 

Sales Deals

Deals aanmaken

Je kunt deals aanmaken die je middels het eenvoudige ‘drag-and-drop’ systeem kunt verplaatsen naar de juiste dealstage. Hierdoor heeft iedereen zicht op de status van deals en heb je altijd overzicht.

 

 

 

Reporting

Het dashboard zorgt voor een transparante dagelijkse reporting waardoor je veel meer grip krijgt op doelstellingen en statussen. Het wordt makkelijker om toekomstige resultaten te voorspellen en wat er nodig is om de targets te halen.

Sales pijplijn rapporteren

 

 

 

Workflows met marketing automation

Koppeling met marketing automation

Wanneer er een ‘gap’ bestaat tussen marketing en sales, is de kans groot dat informatie verloren gaat. Hubspot is volledig geïntegreerd met marketing en sales automation. Je ondervangt de overstap van lead naar klant waardoor je hier grip op houdt.

 

 

 

Zij kozen voor Leadsupply

Onze werkwijze

Wanneer je als team besluit te gaan werken met een (ander) CRM systeem roept dit in het begin vooral vragen op. Want hoe werkt het systeem? Wat kunnen we er mee doen? En hoe maken we optimaal gebruik van de functionaliteiten? Wij ondersteunen je bij het gehele CRM implementatie proces, zodat jouw team hier succesvol mee werkt – en blij van wordt!

Brainstorm

Alles begint met een brainstorm waarin we de doelstellingen bepalen. Wanneer de stip op de horizon is gezet, kijken we wat er nodig is om dat te bereiken.

N

Datamigratie

We migreren de data vanuit jullie huidige CRM in het nieuwe Hubspot CRM systeem. Zo zorgen we ervoor dat alle belangrijke informatie goed over wordt gezet en niets tussen wal en schip raakt.

Activeren Hubspot Software

We richten alles in dat nodig is om aan de slag te gaan. Denk aan het inrichten van de adresgegevens en logo’s, koppelen van e-mailadressen, agenda’s en mailboxen, toevoegen van gebruikers en het instellen van contact en company gegevens. Ook kunnen we een social media koppeling maken en koppeling met andere tooling voor bijvoorbeeld video.

Sales processen in kaart brengen

We brengen de sales processen in kaart en kijken waar de meeste klanten afhaken en hoe we de conversie kunnen verhogen. Vervolgens gaan we richten we de deal stages in. Hiermee bedoelen we: in welke ‘bakjes’ komen leads terecht totdat de deal gesloten is?

j

Training

We adviseren welke Hubspot CRM courses jullie kunnen volgen om de basis onder de knie te krijgen. Vervolgens geven we training om de specifieke vragen te beantwoorden en uitleg te geven.

U

Resultaten meten

Wanneer jullie aan de slag gaan met Hubspot, richten wij de reports in voor het meten van de resultaten. Het management ziet in een oogopslag wat er gebeurt en kan eenvoudig bijsturen.

HUBSPOT CRM KOSTEN

De verschillende Hubspot pakketten werken goed individueel, maar het beste samen. Hoewel je het Hubspot CRM systeem kostenloos kunt gebruiken, zit er een duidelijk meerwaarde in het combineren van de licenties.

 

Stel daarom je doelstellingåen centraal en pas de keuze voor de licentie hierop aan. Wij adviseren je graag!

 

HUbspot crm partner inschakelen?

 

Ben je er klaar voor om efficiënter te gaan werken? En ben je benieuwd hoe het implementeren van Hubspot CRM jouw organisatie kan verrijken? Neem dan vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden, wij helpen je graag! 

Leadsupply

Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch

T. 073 689 1000
E. info@leadsupply.nl

Volg ons

HubSpot Gold Partner
HubSpot Solutions Partner Program