Koude acquisitie uitbesteden

Je verkopers zijn continu onderweg. Potentiële klanten tijdens één-op-één gesprekken overtuigen van je dienstverlening: dát is waar je verkopers goed in zijn.

Om dit te realiseren is wel een volle agenda nodig. En het genereren van nieuwe afspraken is een tijdrovend proces. Daarnaast is veel ‘nee’ horen niet goed voor de drive van je salesteam. Daarom kies je er voor om je koude acquisitie uit te besteden. Bij Leadsupply bijvoorbeeld!

Redenen om je koude acquisitie uit te besteden

Koude acquisitie is een vak en in de praktijk zeer tijdrovend. Zeker als je het allemaal zelf wilt doen. Onze gedreven callcenter agents zijn gespecialiseerd in het leggen van het eerste contact en het wekken van interesse tot het plannen van een afspraak in de agenda van jouw verkoper.

Onze agents passen zich naar elke situatie, doelgroep en tone of voice aan. Zo bellen zij zoals je het zelf zou doen!

Onze agents opereren als verlengstuk van jouw organisatie

Wij hebben meer dan 13 jaar ervaring in koude acquisitie

Koude acquisitie uitbesteden?

Waarom Leadsupply?

In tegenstelling tot veel andere callcenters draait het bij ons om de kwaliteit van de leads, niet om kwantiteit. Uiteindelijk is koude acquisitie een tool om nieuwe klanten te werven, niet een manier je verkoopteam bezig te houden.

Meer dan 13 jaar ervaring

Van eerste contact tot inplannen van een afspraak

Kwaliteit boven kwantiteit

Bouwen aan duurzame relaties

Zij kozen voor Leadsupply

Onze werkwijze

Een samenwerking met Leadsupply is altijd gebaseerd op maatwerk. Het ontwerpen en starten van een nieuwe campagne gebeurt altijd in volledige samenspraak. We doorlopen daarbij samen de volgende stappen:

m

1. Bestandsselectie

Voor aanvang laden wij het adressenbestand van de campagne in onze belsoftware in. Voor een nieuwe campagne zijn minimaal 500 telefoonnummers nodig. Dit bestand wordt tijdens de campagne door ons verder verrijkt. Na afloop van de campagne zal het complete bestand – inclusief de verrijkte gegevens – aan jou worden aangeleverd.

2. Technische opstart

Er worden belscript geschreven, het adressenbestand wordt ingeladen en er worden agenda’s aangemaakt.
Daarnaast plannen we een dagdeel in voor de operationele opstart. Tijdens deze technische opstartfase zullen we per via mail en telefoon een aantal zaken met je doornemen. Zo zorgen we er samen voor dat de campagne in de startblokken staat.

Z

3. Operationele start

Je krijgt een uitnodiging om bij ons op kantoor samen de campagne op te starten. Na een kennismaking met de agent luister je ‘live’ mee met de eerste gesprekken. Tijdens deze opstartsessie denken we samen na over tegenargumenten en schaven we het script verder bij. Aanpassingen kunnen direct doorgevoerd en getest worden.

4. Leadpresentatie

Door ons gegenereerde afspraken worden per mail naar je verstuurd. Deze kun je na ontvangst zelf bevestigen of opvolgen. Informatieaanvragen kunnen, als je dat wilt, een aantal dagen later door ons nog worden opgevolgd. Zie je liever dat wij de informatie-aanvragen richting prospects direct versturen en afspraken bevestigen? Ook dat is geen probleem!

w

5. Coaching en optimalisatie

Reden dat wij al meer dan 13 jaar succes boeken, is doordat we onze agents dagelijks coachen op de kwaliteit van de gesprekken. Regelmatig luistert iemand mee met kennis van jouw product of dienst. Hierdoor blijft de kwaliteit altijd gewaarborgd. Ook bieden we de mogelijkheid om zelf bij ons op kantoor ‘live’ mee te luisteren, zodat je direct feedback kunt geven.

Benieuwd naar telemarketing voorbeelden?

Door de jaren heen hebben wij honderden klanten weten te helpen in hun zoektocht naar nieuwe B2B leads.

 

Koude acquisitie uitbesteden?

 

Ben je op korte termijn op zoek naar kwalitatieve leads? Dan is het uitbesteden van je koude acquisitie een uitstekende keuze? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij helpen je graag!

Leadsupply

Parade 16
5211 KL ‘s-Hertogenbosch

T. 073 689 1000
E. info@leadsupply.nl

Volg ons

Kennis van B2B telemarketing

Wij geloven in het delen van kennis. Lees hier onze laatste blogs over business to business telemarketing: