Werken bij een callcenter? 5 redenen om te solliciteren bij Leadsupply!

Hang jij het liefst de hele dag aan de telefoon? Natuurlijk klets je graag met vrienden en familie, maar maak je er ook een feest van om een klantenservice te bellen of een tafel in een restaurant te reserveren? Denk er dan eens aan om van je hobby je werk te maken!

In ons callcenter in Den Bosch bellen onze agents elke dag honderden mensen bij verschillende bedrijven. Niet om ze iets aan te smeren, maar voor een gezellig gesprekje om te ontdekken of er een samenwerking mogelijk is met één van onze klanten.

Klinkt dit interessant? Kijk dan eens bij onze vacatures of lees eerst deze 5 redenen waarom het hier bij Leadsupply zo gezellig is.

1. Werk aan je commerciële vaardigheden

Je kunt alle marketing en sales bestsellers lezen en er jaren voor doorstuderen, maar écht leren doe je door het gewoon te doen!

Bij Leadsupply weet je binnen no-time hoe het is om contact te maken met mensen en leer je snel kansen herkennen. We vergelijken ons callcenter wel eens met een sportschool – alleen werken we hier aan commerciële spieren.

Leadsupply callcenter in Den Bosch

2. Geen hiërarchisch gedoe

Bij Leadsupply heerst er niet echt een hiërarchie. Natuurlijk zijn er verschillende functies, maar niemand loopt naast zijn schoenen en we zijn allemaal gelijk.

Onze floormanager Sander belt gewoon met de agents mee, de verschillende afdelingen lunchen allemaal samen en over de baas wordt net zo makkelijk een grap gemaakt als over de callcenter agent.

3. Persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd

Je wordt bij Leadsupply vrijgelaten om jezelf te ontwikkelen, jezelf te verbeteren en te ontdekken waar je kracht ligt. Heb je een goed idee? Gooi het in de groep en we gaan er mee aan de slag!

Wist je bijvoorbeeld dat onze marketingmanager ook ooit als callcenter agent begon? En onze IT-manager trouwens ook!

Creativiteit stimuleren

4. Familieband

Een andere reden dat werknemers hier lang blijven werken, komt doordat we een echte familie zijn. We zijn er altijd voor elkaar en kunnen alles aan elkaar kwijt.

Tijdens de pauzes kunnen we serieuze onderwerpen met elkaar bespreken, maar ook flauwe moppen op elkaar uitproberen. Na werktijd zoeken collega’s elkaar vaak op en wordt er regelmatig een borrel georganiseerd.

5. Elke dag is anders

Bij Leadsupply zijn geen twee dagen hetzelfde. Door de grote diversiteit aan werknemers, klanten en projecten is een dag nooit saai.

Wordt jij onze nieuwe werknemer? Bekijk onze vacatures en neem contact met ons op!

Interessant hè?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand nieuwe artikelen, blogberichten en ander nieuws over de wondere wereld van leadgeneratie rechtstreeks in je inbox!



Gerelateerde artikelen

Meer bezoekers op je website? Volg deze 6 stappen!

Meer bezoekers op je website? Volg deze 6 stappen!

Meer bezoekers op je website? Volg deze 6 stappen! Websitebezoekers komen niet zomaar aanwaaien. Wil je meer bezoekers op je website? Ga dan doelgericht te werk en volg de 6 stappen uit dit artikel. Je hebt een geweldige bedrijfswebsite gemaakt waarop je je bezoekers...

Hoe bepaal ik of mijn B2B lead een MQL of SQL is?

Hoe bepaal ik of mijn B2B lead een MQL of SQL is?

Hoe bepaal ik of mijn B2B lead een MQL of SQL is?Is je nieuwe lead al klaar voor een verkoopgesprek of heeft deze nog wat meer tijd nodig? Het correct identificeren van een lead is een belangrijk onderdeel van B2B leadgeneratie.Een prospect is een persoon die mogelijk...