Klanttevredenheidsonderzoeken

Tevreden klanten kopen meer, blijven langer klant en zijn bereid meer te betalen dan ontevreden klanten. Om uw omzet en reputatie te vergroten, is het daarom belangrijk te achterhalen waar uw klanten níet tevreden over zijn. Een klanttevredenheidsonderzoek is de ultieme manier om te ontdekken waar uw aandachtspunten liggen.

Enthousiaste ambassadeurs

Met een klanttevredenheidsonderzoek inventariseert u op welke punten u snel actie moet ondernemen om uw klant te behouden. Maar u ontdekt ook nieuwe kansen. Juist omdat u zichzelf verbetert, zorgt u ervoor dat uw klanten enthousiaster worden. En klanten die bereid zijn hun enthousiasme te delen met de rest van de wereld, zijn van onschatbare waarde voor uw organisatie. Onderschat nooit de kracht van een tevreden ambassadeur!

Betrouwbaar beeld

Leadsupply is gespecialiseerd in het opstellen en uitvoeren van gericht klanttevredenheidsonderzoek en helpt u graag op weg met de verbeterslag van uw organisatie. Dat betekent dat wij het onderzoek geheel naar uw wensen, behoeften en specifieke doelgroep kunnen opstellen. Omdat wij onafhankelijk zijn, kunnen wij u een betrouwbaar beeld geven van de wensen van uw klanten. Maar we richten ons ook op klantbehoud en geven inzicht in individuele prestaties van medewerkers. De handvaten en verbeterpunten die wij u aanreiken, geven wij altijd op basis van wat uw klanten het belangrijkst vinden. Zo kunt u snel aan de slag om de onderzoeksresultaten te verzilveren.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van klanttevredenheidsonderzoeken? Neem dan contact met ons op!

Neem direct contact op.

Featured sites