Showcases
Showcases
  • Adobe Via direct mails worden nieuwe versies en nieuwe mogelijkheden bekend gemaakt aan de doelgroep. De doelgroep wordt benaderd door Leadsupply om de behoefte te inventariseren en om te informeren. Lees verder

  • telecombinatie-leadsupply-case Telecombinatie
    De trajecten die Leadsupply in samenwerking opzet onderscheiden zich van de reguliere campagnes. Het doel van de verschillende campagnes is om de dealers te voorzien van goede leads.
    Lees verder

  • kaspersky-leadsupply-case Kaspersky Leadsupply benadert namens Kaspersky haar resellers en distributeurs in Nederland en België om deze op de hoogte te brengen van nieuwe ontwikkelingen en acties. Lees verder

Showcases

Adobe Case

Adobe® is wereldwijd leverancier van grafische software waaronder Acrobat®, Photoshop®, Flash®, Dreamweaver® en Indesign®.

Via direct mails worden nieuwe versies en nieuwe mogelijkheden van deze softwareoplossingen bekend gemaakt bij de eindgebruikers. Deze doelgroep wordt vervolgens benaderd door Leadsupply waarbij geïnventariseerd wordt of er behoefte bestaat aan de softwareoplossing en waarbij zo nodig aanvullende informatie over het betreffende pakket verstrekt wordt.

Op deze wijze worden leads gegenereerd waarbij een uitgebreide verrijking plaatsvindt. Omdat Adobe® haar producten via een resellernetwerk afzet, worden deze leads door Adobe® verspreid onder haar resellers. De resellers nemen hierna contact op met de eindgebruiker om zo een passend voorstel te kunnen doen.

In2Sports Case

In2sports ontwikkelt interactieve sport- en gezondheidsprogramma’s die mensen en organisaties in staat stellen om gezondheidsrisico’s op een actieve manier te beperken.

In overeenstemming met In2sports heeft Leadsupply een adressenbestand samengesteld met suspects die door Leadsupply telefonisch worden benaderd. Bij interesse wordt door Leadsupply een bezoekafspraak ingepland voor één van de accountmanagers.

Met het inplannen van afspraken wordt rekening gehouden met afspraakcriteria en reistijden. Op deze manier wordt de agenda door Leadsupply beheerd en aangevuld. Ook is hier het verzetten van afspraken een taak van Leadsupply waardoor de accountmanager aanzienlijk minder werk heeft aan zijn of haar binnendienstwerkzaamheden.

Telecombinatie Case

Telecombinatie is sinds 1995 als inkooporganisatie actief in de Telecom branche en bestaat uit een netwerk van 155 zelfstandige telecomspecialisten. Telecombinatie is de schakel tussen haar dealers en netwerken & hardware leveranciers.. Door middel van zowel landelijke als regionale sales- en marketingacties worden de partners van Telecombinatie ondersteunt in het acquisitieproces.

De trajecten die Leadsupply opzet in samenwerking met Telecombinatie onderscheiden zich van de reguliere campagnes. Dit omdat er, naast Telecombinatie, een provider en meerdere dealers bij zijn betrokken. Het doel van de verschillende campagnes is om de dealers van Telecombinatie te voorzien van goed gekwalificeerde leads. Daarbij is een goede rapportage naar Telecombinatie en de provider essentieel.

Devoon Case

Devoon maakt software exclusief voor het notariaat. In nauwe samenwerking met een groeiend aantal notariskantoren wordt gewerkt aan moderne en goed geoptimaliseerde notariële software.

Leadsupply assisteert Devoon bij het vergroten van hun klanten- en prospect bestand. Het uiteindelijk doel is om een goed gekwalificeerde afspraak met de Notaris zelf in te plannen. Een sales consultant gaat vervolgens op bezoek om middels een demonstratie meer van de software te laten zien. Leadsupply voert regelmatig telefonische acties uit om de notariskantoren in Nederland op de hoogte te brengen van de nieuwe functionaliteiten.

Het verrijken van database is een belangrijk onderdeel van deze campagne. Het adressenbestand wordt gemiddeld twee maal per jaar bewerkt.

Ook wijzigingen in bijvoorbeeld functies en adresgegevens worden door de medewerkers van Leadsupply verwerkt.

Kaspersky Lab Case

Kaspersky Lab is een internationale groep die meer dan 1.500 hooggekwalificeerde specialisten in dienst heeft. De organisatie werkt nu al 12 jaar lang aan het blootstellen, analyseren en onschadelijk maken van IT dreigingen.

Leadsupply benaderd namens Kaspersky haar resellers en distributeurs in Nederland en België om deze op de hoogte te brengen van nieuwe ontwikkelingen en acties. Tevens voert Leadsupply acties uit gericht op zakelijke eindgebruikers. Hierbij is het doel het maken van een gekwalificeerde bezoekafspraak voor een accountmanager of het genereren van een lead voor een van de resellers van Kaspersky.

Bij leadgeneratie voor eindgebruikers is gekozen voor een continue proces waarbij het opbouwen van een database en het onderhouden van contact met interessante eindgebruikers het uiteindelijke succes van de campagne bepaald.

dFlow Case

dFlow en haar medewerkers kennen een lange historie binnen de juridische praktijkvoering. Al vele jaren implementeert het team van dFlow geïntegreerde oplossingen binnen juridische kantoren, waarmee dFlow op meesterlijke wijze structuur in de zaken brengt.

dFlow heeft Leadsupply ingeschakeld voor het genereren van bezoekafspraken bij hun primaire doelgroep: Juridische kantoren. Deze doelgroep vraagt om een specifieke aanpak waarbij de kwaliteit van het gesprek, telefoonetiquette en het nakomen van terugbelafspraken zeer belangrijk zijn.

Een effectieve inrichting van de campagne in de belsoftware, constante kwaliteitsbewaking en een uitgebreide training hebben geleid tot een succesvolle telemarketing campagne.

Wij nemen contact op

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk en geheel vrijblijvend contact met u op.

  • Naam *
    * verplicht

    E-mailadres *

    Telefoonnummer

     Nieuwsbrief

  • Offerte aanvragen

    Wij brengen een vrijblijvende offerte op maat uit.