Showcases
  • Adobe Via direct mails worden nieuwe versies en nieuwe mogelijkheden bekend gemaakt aan de doelgroep. De doelgroep wordt benaderd door Leadsupply om de behoefte te inventariseren en om te informeren. Lees verder

  • telecombinatie-leadsupply-case Telecombinatie
    De trajecten die Leadsupply in samenwerking opzet onderscheiden zich van de reguliere campagnes. Het doel van de verschillende campagnes is om de dealers te voorzien van goede leads.
    Lees verder

  • kaspersky-leadsupply-case Kaspersky Leadsupply benadert namens Kaspersky haar resellers en distributeurs in Nederland en België om deze op de hoogte te brengen van nieuwe ontwikkelingen en acties. Lees verder

Klantgerichtheid & klanttevredenheid als marketinginstrument

Met een tevredenheidsonderzoek komt u erachter hoe tevreden of ontevreden uw klanten zijn. Met die informatie kunt u klantgerichtheid uitbreiden en klanttevredenheid, omzet en winst verhogen.

Klantgerichtheid, het lijkt soms wel een toverwoord. Veel marketeers zien het als de sleutel tot succes. Vaak wordt echter over het hoofd gezien dat er pas klantgericht beleid kan worden gevoerd als er inzicht is in wat klanten willen. Wat vinden klanten belangrijk? Waarover zijn ze tevreden en waarover ontevreden?

Klantgerichtheid

Een tevredenheidsonderzoek geeft antwoord op die vragen. Bij Leadsupply hebben we veel ervaring met het houden van een tevredenheidsonderzoek, altijd met als doel duidelijke verbeterpunten aan te dragen, zodat u gericht kunt werken aan klantgerichtheid. Niet alleen om huidige klanten te behouden, maar ook om nieuwe klanten aan te trekken doordat uw tevreden klanten ambassadeur worden van uw organisatie.

Tevredenheidsonderzoek voor klantgerichtheid

Om uw klantgerichtheid op te schroeven, is zoals gezegd een tevredenheidsonderzoek een essentieel startpunt. Leadsupply helpt u hier graag bij. Wij zijn als outbound callcenter gespecialiseerd in het opstellen en uitvoeren van gericht klanttevredenheidsonderzoek. Onze ervaren medewerkers weten uw klanten bereid te vinden eerlijk hun mening te geven over uw organisatie.

Klantgerichtheid en Leadsupply

Bij Leadsupply zien we klantgericht denken als een basisvoorwaarde van organisaties. Het hele marketingdenken is er op gebaseerd, er zijn studies voor en duizenden boeken over geschreven. Niet voor niets, want de belangen zijn groot. Zeker in deze economisch lastige tijden. Uw huidige klanten zijn eigenlijk uw belangrijkste stakeholders dus klanttevredenheid is zeer belangrijk. Bij een tevredenheidsonderzoek werken we met de volgende focusvragen:

—-Wat zijn de verwachtingen van de klant en voldoet uw organisatie daaraan?
—-Hoe worden contactmomenten door klanten beoordeeld?
—-Wat is de aankoopmotivatie van de klant?
—-Wat zijn volgens de klant de zwakke en sterke punten van uw organisatie?

Deze en andere vragen geven inzicht in wat er beter kan. Wij leveren niet alleen deze waardevolle informatie, maar ook handvatten om direct verbetering te kunnen aanbrengen. Voor veel bedrijven hebben we zo gezorgd voor meer tevredenheid, een beter imago en hogere omzetten.

Verder bij Leadsupply

Naast klantgerichtheid, werken we ook aan hogere omzetten voor onze klanten. Dit doen we door middel van lead generation.

Interesse? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op door het contactformulier hier rechts in te vullen, een offerte aan te vragen of ons te bellen via 085 773 76 56.

Wij nemen contact op

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk en geheel vrijblijvend contact met u op.

    Featured sites

    • Offerte aanvragen

      Wij brengen een vrijblijvende offerte op maat uit.