Klanttevredenheidsonderzoek
Showcases
  • Adobe
    Via direct mails worden nieuwe versies en nieuwe mogelijkheden bekend gemaakt aan de doelgroep. De doelgroep wordt benaderd door Leadsupply om de behoefte te inventariseren en om te informeren.
    Lees verder

  • telecombinatie-leadsupply-case Telecombinatie
    De trajecten die Leadsupply in samenwerking opzet onderscheiden zich van de reguliere campagnes. Het doel van de verschillende campagnes is om de dealers te voorzien van goede leads.
    Lees verder

  • kaspersky-leadsupply-case Kaspersky
    Leadsupply benadert namens Kaspersky haar resellers en distributeurs in Nederland en België om deze op de hoogte te brengen van nieuwe ontwikkelingen en acties.
    Lees verder

Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Tevreden klanten kopen meer, blijven langer klant en zijn bereid meer te betalen dan ontevreden klanten. Daarnaast is het zo dat tevreden klanten ambassadeurs van uw organisatie zijn. Zij bevelen uw organisatie aan door bijvoorbeeld positieve reviews te plaatsen op vergelijkingssites of door mond-tot-mond reclame. Achterhalen waar klanten nog niet tevreden over zijn, is daarom vaak een eerste stap in het behalen van een omzetverbetering.

Verbeterpunten

Met de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek is onze dienstverlening nog niet afgelopen. We geven u ook duidelijke handvaten en verbeterpunten om uw klanttevredenheid te verhogen. Hierbij brengen we prioriteit aan op basis van wat uw klanten het belangrijkst vinden. Zo kunt u snel aan de slag om de onderzoeksresultaten te verzilveren.

Over Leadsupply

Leadsupply is gespecialiseerd in het opstellen en uitvoeren van gericht klanttevredenheidsonderzoek. Wij geven u een objectief beeld van de wensen van uw klanten, door als onafhankelijk bureau het klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Daarnaast richten wij ons op klantbehoud en geven inzicht in individuele prestaties van uw medewerkers.

Waarover gaat een klanttevredenheidsonderzoek?

De specifieke invulling van een klanttevredenheidsonderzoek, hangt deels af van uw specifieke wensen en uw core business. Een aantal voorbeelden van vragen die door een onderzoek worden beantwoord:

   • In welke mate voldoet uw organisatie aan verwachtingen?
   • Hoe ervaren zij de contactmomenten met uw organisatie?
   • En welke prikkels hebben zij om meer producten of diensten bij u af te nemen?
   • Over welk onderdeel van uw diensten zijn klanten nog ontevreden?
   • Wat is het sterkste punt van uw organisatie?

Wij helpen u op weg met de kwalitatieve verbeterslag die uw organisatie met klanttevredenheids-onderzoek kan maken.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van een klanttevredenheidsonderzoek bij Leadsupply? Neem dan direct contact met ons op of vul het formulier in.

Wij nemen contact op

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk en geheel vrijblijvend contact met u op.

  • Naam *
    * verplicht

    E-mailadres *

    Telefoonnummer

     Nieuwsbrief
  • Offerte aanvragen

    Wij brengen een vrijblijvende offerte op maat uit.

  • Featured sites